فوتبال مدرن

فوتبال مدرن

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ برای اخبار رسانی به شما عزیزان فوتبال دوست است و همچنین در میان این اخبار عکس ها وکلیپ هایی را برای سر گرمی شما آماده کرده ام.اسم من رضا وطرفدار تیم رئال مادرید هستم.

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 196
بازدید کل : 5844
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



مسي: اين پيروزي براي ما حياتي بود

ليونل مسي پس از پيروزي 3-2 بارسلونا مقابل ميلان در ليگ قهرمانان اروپا در گفت و گو با وب سايت رسمي يوفا گفت: مهم بود که بتوانيم در اين بازي به برتري بر سيم چون با اين نتيجه به عنوان تيم اول به مرحله‌ي بعد مي‌رويم و احتمالا با حريف آسان‌تري مواجه خواهيم شد.


 اين بازيکن آرژانتيني گفت: به شدت به دنبال پيروزي مقابل اين تيم قدرتمند بوديم و فکر مي‌کنم تماشاگران از مشاهده اين بازي لذت زيادي بردند. در مقابل تيم خوبي مثل ميلان بازي قابل قبولي ارائه کرديم و موفق شديم به عنوان تيم اول به مرحله بعد راه پيدا کنيم، يعني همان موضوعي که به دنبالش بوديم.


 مسي در اين ديدار يکي از سه گل تيمش را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند. اين اولين باري بود که اين ستاره فوتبال موفق مي‌شد به يک تيم ايتاليايي گلزني کند. وي در اين رابطه گفت: از اينکه براي اولين بار به يک تيم ايتاليايي گل زدم خوشحالم، اما پيروزي تيم از گلزني من مهمم‌تر است.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: